Zboží v akci Sezónní zboží Doprava zdarma Nové zboží
Nákupní košík
Počet ks: 0
Zboží za: 0,- Kč

O nákupu

 

Reklamace a vrácení zboží

 

1. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Kupující má právo dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí v originálním, neporušeném stavu, bez známek poškození a neopotřebované, s kopií fakturačního dokladu. Finanční prostředky budou kupujícímu vráceny nejpozději do 30 dnů po odstoupení od smlouvy.

Pokud byla hodnota výrobku jeho použitím snížena (např. mechanické poškození, nesprávné zacházení, chybějící součásti), má prodejce právo dle ustanovení § 458 odst. 1 Občanského zákoníku vrácenou částku o toto opotřebení ponížit. Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací cena za poštovné kupujícímu a kupující hradí i následné poštovné za dopravu zboží zpět k prodejci.

Zboží, které kupující vrací, je třeba zabalit pečlivě, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Vždy je třeba vložit obal (krabička, bublnková fólie...), v níž je zboží uloženo, do další krabice s dostatečnou ochrannou výplní.

O odeslání balíčku s vraceným zbožím nás, prosím, informujte e-mailem. Děkujeme!

 

2. Záruční podmínky a reklamace zboží

Není-li uvedeno jinak, na zboží se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců při prodeji běžnému spotřebiteli (zakoupené výrobky nejsou použity k podnikatelské činnosti). Záruka 12 měsíců se poskytuje dle Obchodního zákoníku při prodeji fyzické nebo právnické osobě vlastnící IČO.

 

Reklamace zboží – v případě reklamace zboží nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím e-mailu, zboží zašlete (na vlastní náklady) na adresu internetový obchod Venkovský dům Trstěnice 106, 569 57, Trstěnice u Litomyšle. Následně se prodávající dohodne s kupujícím na výměně vadného zboží, popř. na jeho vrácení.

Reklamace se nevztahuje:

  • na vady způsobené běžným opotřebením a používáním
  • na vady způsobené nesprávnou údržbou a skladováním a na vady způsobené neodborným zásahem do výrobku
  • nebo na poškození výrobku nevhodným používáním či nešetrnou manipulací s výrobkem.

Nárok na reklamaci - při výskytu vady na zakoupeném výrobku z internetového obchodu Venkovský dům, která není způsobena jeho přepravcem nebo špatným zacházením, má kupující právo na reklamaci. V případě reklamace bude postupováno dle platného reklamačního řádu nebo na základě individuální dohody.

Reklamaci vyřizuje prodejce – internetový obchod Venkovský dům. Jakmile bude reklamace vyřízena, bude zboží zasláno prodávajícím kupujícímu zpět prostřednictvím některé dopravní služby z nabídky obchodu. V případě oprávněnosti reklamace a jejího vyřizování samotným prodávajícím hradí dopravné zpět k zákazníkovi prodávající.

Předání zboží k reklamaci - kupující je povinen doložit doklad o vlastnictví zboží – fakturu nebo daňový doklad. O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom reklamujícího formou elektronické pošty. Prodávající se zavazuje každou reklamaci vyřešit bez zbytečných odkladů do 30 dní od jejího přijetí, pokud se strany nedohodnou jinak.

Zboží, které kupující zasílá k reklamaci, je třeba zabalit pečlivě, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Vždy je třeba vložit obal (krabička, bublnková fólie...), v níž je zboží uloženo, do další krabice s dostatečnou ochrannou výplní.

 

V případě jakýchkoli pochybností a dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

 

Tvorba webových stránek